Valeo po raz kolejny pokazało swoją umiejętność współpracy z partnerem aftermarketowym, wspierając jego działania rynkowe zarówno w segmencie samochodów osobowych, jak i pojazdów ciężarowych. Nagroda GroupAuto International to wyraz podziękowania za współpracę i synergię działań marketingowych między parterami współpracującymi od wielu lat. Valeo zostało wyróżnione za wsparcie marketingowe programu lojalnościowego GAU o nazwie LP14. Dodatkowo, dużym uznaniem GAU cieszy się koncepcja Valeo Service „We Care 4 You”, która opiera się na bliskiej współpracy z klientami w celu dostarczenia im optymalnych rozwiązań ułatwiających obsługę i naprawę pojazdów.
Nowe opakowania produktów Valeo

Valeo wprowadza nową szatę graficzną opakowań swoich produktów w sektorze B2B. Już wkrótce na magazynowych półkach pojawią się kartony z charakterystycznym, dynamicznym wzorem. Zmiana będzie następowała stopniowo.
Zobacz ten artykuł