ЛЕТ
Wybierz profil:
Serwisant
  • Dystrybutor
  • Kierowca

Pomoc techniczna Valeo przez całą dobę

Pomoc techniczna dla klientów Valeo jest wyjątkowa. Obejmuje ona dokładne szkolenia techniczne, Tech @ssist, program Tech’Care, ogromną ilość danych technicznych oraz wsparcie przez telefon. Przede wszystkim jednak duża jej część dostępna jest przez internet, zawsze i wszędzie tam, gdzie jej potrzebujesz.

 

Ucz się w wybranym przez siebie czasie, uczestnicząc w webinariach szkoleniowych Valeo 

 

Prawdopodobnie, tak jak wielu innym pracownikom warsztatu, brakuje Ci doby, aby uporać się z pracą, nie wspominając już o znalezieniu czasu na szkolenia z nowych technologii i procedur dla siebie i całego zespołu. Najnowsze badania pokazały, że tylko 27% niezależnych warsztatów zapewniło swoim pracownikom szkolenie w ciągu ostatnich 12 miesięcy*.

 

Aby temu zaradzić, firma Valeo opracowała serię technicznych webinariów (seminariów internetowych) dla fachowców z branży. Webinaria te, dotyczące takich zagadnień jak klimatyzacja, systemy wycieraczek czy naprawa sprzęgła, dostępne są przez internet z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Nie ma tu żadnych ograniczeń i limitów czasowych. Ty i Twój zespół możecie uczyć się we własnym tempie, w swoim czasie, poświęcając godziny pracy w warsztacie na to, na czym znacie się najlepiej. 

 

Valeo zamierza także inaugurować nowe webinarium na platformie Tech @ssist  On24 podczas tegorocznych targów Automechanika Frankfurt, odbywających się 11-15 września 2018 r. Odwiedź stoisko Valeo w Hall 3, aby uzyskać więcej informacji! 

 

 

Tech@assist: wszystkie informacje techniczne od Valeo dostępne po paru kliknięciach

 

Dzięki Tech@ssist Valeo , odnalezienie właściwych części i aktualnych danych technicznych jest proste. Wystarczy wpisać model samochodu lub numer referencyjny produktu, aby w kilka sekund odnaleźć szukane informacje.

Picture of Valeo’s Tech @ssist:Partfinder interface

Wszystkie dane techniczne w jednym miejscu

 

Dane techniczne Valeo, w tym techniczne biuletyny serwisowe, instrukcje i filmy dotyczące montażu są teraz błyskawicznie dostępne w jednym miejscu.

 

Firma Valeo zauważyła, jak ważna jest dla jej partnerów i użytkowników możliwość wyszukania informacji dotyczących konkretnych części zamiennych. Właśnie dlatego Valeo Tech @ssist zapewnia dostęp do danych technicznych w oparciu o numer produktu, co zwiększa skuteczność wyszukiwania i ogranicza ryzyko pomyłki.

 

Niezależnie od tego, jakiej pomocy technicznej potrzebujesz, Valeo służy pomocą!

 

*Badanie rynku we Francji (GIPA - czerwiec 2017)

 

Doceniamy twoje zainteresowanie
proszę potwierdź swój adres E-mail