ЛЕТ
Wybierz profil:
Serwisant
  • Dystrybutor
  • Kierowca

Nowy Valeo Tech @ssist : pełna informacja techniczna Valeo w 2 kliknięciach

Valeo zapowiada wprowadzenie nowego Valeo Tech @ssist – pomysł jest owocem rozmów przeprowadzonych z 600 dystrybutorami i mechanikami pracującymi w stacjach obsługi pojazdów w 7 krajach (Niemcy, Brazylia, Chiny, Hiszpania, Francja, Wielka Brytania, Indie).

Poznaj Valeo Tech @ssist  -  pełna informacja techniczna Valeo w 2 kliknięciach.

1. Szybkie i intuicyjne wyszukiwanie części

Dzięki Valeo Tech @ssist, do którego można uzyskać nieograniczony dostęp on-line przez stronę valeoservice.com, wyszukiwanie odpowiednich oznaczeń części Valeo nigdy nie było tak szybkie i intuicyjne. W oparciu o bazy danych TecDoc1, mechanik ze stacji obsługi pojazdów może bez problemu znaleźć wszystkie szczegóły konkretnego produktu Valeo, w tym specyfikę techniczną, informację o kompatybilności zamienników z oryginalnymi częściami danego producenta pojazdów, jak również rysunki produktu. Wyszukiwać można według rodzaju pojazdu (marka - model - wersja), numeru VIN lub bezpośrednio poprzez znak referencyjny produktu. Aby dostęp do informacji był jeszcze szybszy, Valeo wprowadził system autouzupełniania wpisywanego tekstu.

 

2. Kompletna informacja techniczna w jednym miejscu

Informacje techniczne Valeo, takie jak biuletyny techniczne, instrukcje i materiały wideo przedstawiające montaż produktów, są teraz dostępne w jednym miejscu i można z nich skorzystać od razu. Valeo zauważył u partnerów korzystających z tego rozwiązania, że wyszukiwanie informacji technicznych według oznaczenia produktu jest absolutną podstawą. Dlatego właśnie Valeo Tech @ssist pozwala uzyskać dostęp do informacji technicznej powiązanej przede wszystkim z oznaczeniem produktu. Skutkuje to podniesieniem efektywności i zmniejszeniem ryzyka błędu.

 

3. Moduły szkoleniowe „na życzenie”

Szkolenie w zakresie usług serwisowych, które stają się coraz bardziej zaawansowane pod względem technologicznym, jest sprawą kluczową. Tymczasem w 73% niezależnych stacji obsługi pojazdów żaden pracownik nie miał możliwości odbycia jakiegokolwiek szkolenia w ciągu 12 ostatnich miesięcy. (Badanie serwisantów, GIPA, 2017). Ustawiczne kształcenie zawodowe jest wyjątkowo trudne do zorganizowania głównie ze względu na brak czasu i trudność w „wyrwaniu się” mechaników z ich codziennego funkcjonowania. W odpowiedzi na te problemy Valeo udostępnia swoje szkolenia on-line na Valeo Tech @ssist.

 

1/ Dostępność w Niemczech i w Wielkiej Brytanii od września 2018 roku, przed wprowadzeniem na rynek międzynarodowy

2 / Propozycja wyników w czasie rzeczywistym, uaktywniająca się po wprowadzeniu dwóch pierwszych znaków.

Doceniamy twoje zainteresowanie
proszę potwierdź swój adres E-mail