Dlaczego sprzęgła HEC okrzyknięto rewolucyjnymi?
Podczas gdy w standardowych sprzęgłach grubość okładziny decyduje o położeniu tarczy dociskowej i membrany, tu zastosowano rozwiązanie alternatywne, w praktyce eliminujące zużywanie się tworzywa ciernego. Oto ono: wysokowydajne sprzęgło HEC Valeo!
Wysokowydajne sprzęgło HEC Valeo jest niezawodną i ekonomiczną częścią zamienną, zastępującą oryginalne zestawy sprzęgła, z funkcją samoregulacji.
Korzyści z wykorzystania HEC Valeo obejmują:
- Łatwy montaż: Sprzęgło HEC Valeo montuje się jak standardowe sprzęgło, bez użycia dodatkowych narzędzi ani potrzeby odbycia specjalnych szkoleń.
- Krótszy czas montażu: sprzęgło HEC montowane jest w taki sam sposób, co sprzęgła konwencjonalne, jednak w czasie średnio o 30 minut krótszym. Nie są wymagane żadne dodatkowe działania ani kontrole.
- Wygoda: stały, optymalny opór pedału w ciągu całego okresu trwałości użytkowej sprzęgła, dzięki zastosowaniu przez Valeo wysokiej jakości niskościernego tworzywa.
- Niezawodność: prosta i trwała konstrukcja, bez złożonych i nietrwałych elementów.
- Większa trwałość użytkowa: wysokiej jakości technologia niskościernych tworzyw Valeo zwiększa trwałość i wytrzymałość sprzęgła na wysokie temperatury. Ulepszona technologia membrany zapewnia stałe obciążenie łożyska i pomaga zapobiegać jego ślizganiu się wzdłuż tarczy dociskowej w stronę koła zamachowego.
- Mniejsze koszty: krótszy czas montażu oraz większa trwałość sprzęgła oznaczają oszczędności dla wszystkich.
A co z siłą docisku?
Siła docisku jest siłą wywieraną przez membranę, aby docisnąć tarczę pomiędzy tarczą dociskową a kołem zamachowym. Tworzywo okładziny zapobiega przesunięciu się tarczy dociskowej i utrzymuje niemal stałą siłę docisku.
Dzięki takiej skuteczności docisku i łatwości montażu HEC Valeo, coraz więcej warsztatów wybiera sprzęgła HEC jako preferowaną część zamienną. Przy niemal 198 numerach katalogowych dostępnych obecnie, każdy znajdzie tu sprzęgło dla siebie.