Pompa płynu chłodzącego należy do pomp wirnikowych. Utrzymuje ona temperaturę silnika poniżej poziomu przegrzania. Gdy silnik pracuje, pompa wymusza przepływ płynu chłodzącego w kierunku dolnym. Pasek rozrządu łączy wał rozrządu z pompą wody silnika, wprawiając w ruch pompę. Pompa wody znajduje się z przodu silnika, napędza ją pasek rozrządu lub pasek wieloklinowy. Valeo zapewnia klientom pełną gamę produktów, pokrywającą 86% europejskiego parku samochodowego oraz ponad 550 numerów referencyjnych do rozlicznych zastosowań. Pompy płynu chłodzącego Valeo spełniają wszystkie wymogi OE (wymogi odnośnie przepływu cieczy w silniku, wytrzymałości mechanicznej oraz wydajności hydraulicznej).
Wszystkie uszczelki oraz pozostałe elementy zostały zapakowane w pudełko, co umożliwia szybką oraz nieskomplikowaną instalację w warsztacie. Dążąc do optymalnej efektywności systemu chłodzenia, pompy płynu chłodzącego wyposażono w:
Wymiana pompy wody jest konieczna: gdy pompa uległa uszkodzeniu, gdy przeprowadza się konserwację prewencyjną lub wymienia się pasek rozrządu. Aby w sposób skuteczny napełnić układ chłodzący, można skorzystać z urządzenia służącego do wymiany płynu chłodzącego Valeo FASTFILL® oraz ciekłego chłodziwa Valeo Protectiv®. Gama produktów Valeo Protectiv® chroni układ chłodzący silnika przed przegrzaniem, zamarzaniem oraz korozją.
Bądź na bieżąco – zapisz się do newslettera!
Rejestrując powyższy adres e -mail, zgadzasz się na otrzymywanie naszych ofert promocyjnych w formie elektronicznej. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie, zmieniając ustawienia na koncie i za pośrednictwem linka do anulowania subskrypcji.
Używamy reCAPTCHA, aby zapobiec zautomatyzowanemu nadużywaniu naszych formularzy. Korzystanie z tego formularza podlega Polityka prywatności Google i Warunki świadczenia usług.