• Program lojalnościowy
    Image Valeo fallback image

    Chłodnice

    Korki chłodnicy mają za zadanie uszczelnić górną część szyjki wlewu chłodnicy, zapobiegając w ten sposób utracie substancji chłodzącej, zwiększając ciśnienie układu chłodniczego oraz zwiększając punkt wrzenia substancji chłodzącej. Korki chłodnicy produkuje się z metalowych lub plastikowych komponentów, w zależności od specyfikacji producenta danego pojazdu. 

    Dzięki swojemu rozległemu doświadczeniu w kwestii systemów zarządzania pracą silnika, firma Valeo dostarcza na rynek wtórny części zamiennych najlepsze z możliwych rozwiązań: 

    • inteligentną gamę chłodnic oraz doskonale dopasowane akcesoria:
    • korki chłodnic
    • zaślepki i dławnice węży
    • gwintowane korki do chłodnic
    • zaślepki z czujnikiem poziomu

     

    Wybierz Valeo:

    Twoje systemy chłodzenia silników: 

    • Valeo proponuje jeden z najbardziej rozbudowanych asortymentów na rynku wtórnym części zamiennych. Nieustającemu rozwojowi firmy towarzyszy coraz częstsze wykorzystywanie produktów Valeo w coraz większej ilości pojazdów.
    • Valeo oferuje kompletną gamę akcesoriów.
    • Nieustannie rozwija się proponowany przez Valeo asortyment zaślepek oraz dławnic węży.
    • Sprawdzone materiały wysokiej wydajności.
    • Możliwość sprzężenia z pozostałymi produktami układu zarządzania procesem chłodzenia.
    • Identyfikowalność oraz inteligentne opakowanie.

     

    Porada Valeo:

    Nadciśnienie w chłodnicy może oddziaływać bardzo niekorzystnie. Uruchamiany sprężyną korek do chłodnic unosi się, aby wypuścić nadmiar ciśnienia. Uszkodzony korek chłodnicy powoduje częste przegrzania pojazdu.

    • Utrzymuj właściwy poziom płynu chłodniczego i sprawdzaj co miesiąc jego poziom.
    • Nigdy nie należy podejmować prób zdjęcia korka do chłodnicy, gdy silnik jest jeszcze gorący lub w ruchu.
    • Wymień ciecz chłodzącą na mieszankę płynu niezamarzającego oraz wody, według zaleceń dla danego pojazdu.
    • Sprawdź, czy paski silnika nie są pęknięte lub wybrakowane; skontroluj naprężenie paska.
    • Zbadaj chłodnicę oraz korek chłodnicy pod kątem wycieków, śladów rdzy, zużytej uszczelki korka.
    • Sprawdzaj przewody giętkie mniej więcej co 12 miesięcy. Szukaj nieszczelności, pęknięć, śladów przegnicia.
    • Wymień korek, jeśli nosi on ślady zużycia.

    Bądź na bieżąco – zapisz się do newslettera!

    Rejestrując powyższy adres e -mail, zgadzasz się na otrzymywanie naszych ofert promocyjnych w formie elektronicznej. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie, zmieniając ustawienia na koncie i za pośrednictwem linka do anulowania subskrypcji.

    Używamy reCAPTCHA, aby zapobiec zautomatyzowanemu nadużywaniu naszych formularzy. Korzystanie z tego formularza podlega Polityka prywatności Google i Warunki świadczenia usług.