W silnikach diesla kluczowym elementem jest, aby w czasie fazy sprężania w komorze spalania temperatura wyniosła 257°C, a wartość ciśnienia pomiędzy 30 a 55 bar.
W ten sposób silnik diesla może dokonać samozapłonu po doprowadzeniu do niego paliwa. Zimny silnik uniemożliwia szybkie osiągnięcie żądanej temperatury, a zatem w komorze spalania powstaje gorące miejsce, co ma na celu doprowadzenie do wzrostu temperatury w jak najkrótszym czasie. Na tym właśnie polega rola świecy żarowej. Świeca żarowa jest urządzeniem rezystancyjnym; jeśli zetknie się ono z prądem, jego rezystancja doprowadzi do wytworzenia ciepła w czasie krótszym niż 2 sekundy, przy wykorzystaniu tej samej zasady, jaką zastosowano w żarówce żarnikowej. 122 numery referencyjne obejmują swym zasięgiem 92% europejskiego parku samochodowego. W skład asortymentu wchodzą dwie technologie: stuprocentowa technologia Fero Cobalt & Green oraz szybkiego zapłonu “ISS” przeznaczona dla najnowszych zastosowań oraz rozwiązań z wtryskiem bezpośrednim. Świece żarowe Valeo spełniają wymogi OE odnośnie jakości oraz procesów produkcyjnych, przy pomocy jednego prostego asortymentu: jedno zastosowanie, jeden wybór.
Należy pamiętać o wymianie świec zapłonowych co każde 50 000 do 80 000 kilometrów (30 000 do 50 000 mil).
Bądź na bieżąco – zapisz się do newslettera!
Rejestrując powyższy adres e -mail, zgadzasz się na otrzymywanie naszych ofert promocyjnych w formie elektronicznej. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie, zmieniając ustawienia na koncie i za pośrednictwem linka do anulowania subskrypcji.
Używamy reCAPTCHA, aby zapobiec zautomatyzowanemu nadużywaniu naszych formularzy. Korzystanie z tego formularza podlega Polityka prywatności Google i Warunki świadczenia usług.