ЛЕТ

Rozwiń swoje umiejętności dzięki Valeo’s Tech Academy

Wybierz profil:
Serwisant
  • Dystrybutor
  • Kierowca

Valeo otwiera Inteligentne centrum serwisowe w Kairze

Inauguracja Inteligentnego centrum serwisowego Valeo w Kairze
Zespół Valeo Service świętował otwarcie Inteligentnego centrum serwisowego w Kairze podczas owocnej wizyty w siedzibie Valeo w Egipcie

Pierwszy tego typu projekt Grupy Valeo



Inauguracji przewodniczyli Eric SCHULER, Prezes Valeo Service, Marlene CARRIAS, Wiceprezes ds. marketingu strategicznego, cyfryzacji i innowacji w Valeo, Tamer ALY, Dyrektor generalny Valeo Egypt i Wiceprezes Centrum technologicznego Grupy oraz Ahmed ASHMAWY, Dyrektor Inteligentnego centrum serwisowego Valeo.

 

Ze względu na wieloletnie wsparcie pomiędzy podmiotami, inaugurację zwieńczyła obecność Amr Mahfouz, Dyrektora naczelnego Information Technology Industry Development Agency (ITIDA) - rządowego ramienia wykonawczego IT dla egipskiego Ministerstwa Komunikacji i Technologii Informacyjnych. Mahfouz podkreślił znaczenie budowy centrów technologicznych w kraju i korzystania z wiedzy i doświadczenia obu stron w dostarczaniu na rynek najnowocześniejszych technologii.

 

Oprócz tego, Mahfouz pochwalił trwający sukces Valeo, zwłaszcza od momentu otwarcia firmy w Egipcie w 2005 roku; wskazując na chęć ITIDA do wzmocnienia partnerstwa między sektorem publicznym i prywatnym w celu przyspieszenia wzrostu egipskiego sektora technologii informacyjnych.



Centrum dedykowane cyfryzacji usług rynku wtórnego



Inteligentne centrum serwisowe Valeo Service to pierwsze tego typu rozwiązanie w Grupie Valeo, przyczyniające się bezpośrednio do realizacji planów Valeo Service w zakresie cyfryzacji usług rynku wtórnego dla klientów Valeo. Centrum zapewnia usługi marketingu cyfrowego, rozwiązania do analizy danych, narzędzia komunikacyjne oraz rozwój treści cyfrowych i technicznych, co umożliwia połączenie Valeo Service z klientami rynku wtórnego na całym świecie i zwiększa ich lojalność wobec Grupy.

 

Nowe centrum w Kairze wspiera również Valeo Service poprzez przetwarzanie danych zebranych z rynku za pomocą metodologii analizy danych, co rozszerza zakres działania zespołu zajmującego się obsługą na klientów rynku wtórnego i zapewnia rzeczywistą poprawę ogólnej wydajności i wskaźników. 

Może Cię również zainteresować?

Szarpanie przy zmianie biegów - diagnostyka i najczęstsze przyczyny usterek

szarpanie przy zmianie biegów
Szarpanie podczas zmiany biegów to jedna z najczęstszych dolegliwości zgłaszanych w warsztatach samochodowych - zarówno przez kierowców pojazdów z manualną, jak i automatyczną skrzynią biegów. Objawy te nie tylko obniżają komfort jazdy, ale mogą również sygnalizować poważniejsze usterki w układzie przeniesienia napędu. Jakie są typowe przyczyny takiego zachowania pojazdu i jak przebiega diagnostyka tego rodzaju awarii?
Zobacz ten artykuł

Zapchany i brudny filtr kabinowy - objawy, skutki oraz dobre praktyki wymiany

brudny filtr kabinowy
Filtr kabinowy to jeden z tych elementów pojazdu, o których kierowcy często przypominają sobie dopiero wtedy, gdy pojawiają się niepokojące objawy. Tymczasem jego stan techniczny ma bezpośredni wpływ na komfort jazdy oraz zdrowie pasażerów. Zanieczyszczony lub zapchany filtr kabinowy nie tylko pogarsza jakość powietrza w kabinie, ale również może obciążać układ wentylacji i klimatyzacji. Jakie są objawy zużycia filtra kabinowego, jakie niesie to ze sobą skutki i dlaczego warto regularnie go wymieniać? Sprawdź nasz praktyczny poradnik.
Zobacz ten artykuł