Wybierz profil:
Serwisant
  • Dystrybutor
  • Kierowca

Valeo otwiera Inteligentne centrum serwisowe w Kairze

Inauguracja Inteligentnego centrum serwisowego Valeo w Kairze
Zespół Valeo Service świętował otwarcie Inteligentnego centrum serwisowego w Kairze podczas owocnej wizyty w siedzibie Valeo w Egipcie

Pierwszy tego typu projekt Grupy Valeo


Inauguracji przewodniczyli Eric SCHULER, Prezes Valeo Service, Marlene CARRIAS, Wiceprezes ds. marketingu strategicznego, cyfryzacji i innowacji w Valeo, Tamer ALY, Dyrektor generalny Valeo Egypt i Wiceprezes Centrum technologicznego Grupy oraz Ahmed ASHMAWY, Dyrektor Inteligentnego centrum serwisowego Valeo.

 

Ze względu na wieloletnie wsparcie pomiędzy podmiotami, inaugurację zwieńczyła obecność Amr Mahfouz, Dyrektora naczelnego Information Technology Industry Development Agency (ITIDA) - rządowego ramienia wykonawczego IT dla egipskiego Ministerstwa Komunikacji i Technologii Informacyjnych. Mahfouz podkreślił znaczenie budowy centrów technologicznych w kraju i korzystania z wiedzy i doświadczenia obu stron w dostarczaniu na rynek najnowocześniejszych technologii.

 

Oprócz tego, Mahfouz pochwalił trwający sukces Valeo, zwłaszcza od momentu otwarcia firmy w Egipcie w 2005 roku; wskazując na chęć ITIDA do wzmocnienia partnerstwa między sektorem publicznym i prywatnym w celu przyspieszenia wzrostu egipskiego sektora technologii informacyjnych.


Centrum dedykowane cyfryzacji usług rynku wtórnego


Inteligentne centrum serwisowe Valeo Service to pierwsze tego typu rozwiązanie w Grupie Valeo, przyczyniające się bezpośrednio do realizacji planów Valeo Service w zakresie cyfryzacji usług rynku wtórnego dla klientów Valeo. Centrum zapewnia usługi marketingu cyfrowego, rozwiązania do analizy danych, narzędzia komunikacyjne oraz rozwój treści cyfrowych i technicznych, co umożliwia połączenie Valeo Service z klientami rynku wtórnego na całym świecie i zwiększa ich lojalność wobec Grupy.

 

Nowe centrum w Kairze wspiera również Valeo Service poprzez przetwarzanie danych zebranych z rynku za pomocą metodologii analizy danych, co rozszerza zakres działania zespołu zajmującego się obsługą na klientów rynku wtórnego i zapewnia rzeczywistą poprawę ogólnej wydajności i wskaźników.