Wybierz profil:
Serwisant
  • Dystrybutor
  • Kierowca

Tech@ssist – Internetowy serwis techniczny Valeo dla profesjonalistów zajmujących się naprawami samochodów osobowych i ciężarowych

Tech@ssist – Internetowy serwis techniczny Valeo dla profesjonalistów zajmujących się naprawami
Tech@ssist firmy Valeo to internetowa platforma pomocy dla profesjonalistów zajmujących się serwisem i naprawami samochodowymi, zapewniająca szybki i łatwy dostęp do informacji technicznych.

Utworzony z myślą o klientach: szybki, łatwy i bezpłatny dostęp

W dzisiejszych czasach części oraz produkty są ciągle ulepszane i nieustannie się zmieniają. Przy tak szerokiej gamie części dostępnych na rynku profesjonalistom zajmującym się naprawami i serwisem samochodowym nie zawsze łatwo jest znaleźć to, czego potrzebują.

Dlatego też firma Valeo postanowiła przeprowadzić rozmowy z przedstawicielami 600 dystrybutorów i warsztatów naprawczych z 5 różnych krajów. Na podstawie uzyskanych informacji byliśmy w stanie określić, które usługi internetowe najbardziej pomogłyby profesjonalistom w ich codziennej pracy. W rezultacie powstała platforma Tech@ssist. Dzięki Tech@ssist profesjonaliści mogą zaoszczędzić czas i uniknąć błędów podczas wyszukiwania informacji technicznych i instrukcji instalacji, a wszystko to bez żadnych opłat i bez konieczności rejestracji.

Szybka i intuicyjna wyszukiwarka zapewniająca łatwą identyfikację części zamiennych

W przypadku napraw zawsze liczy się czas. Baza danych części zamiennych Tech@ssist pomaga profesjonalistom zajmującym się naprawami spędzać mniej czasu przy komputerze. Dzięki platformie Tech@ssist każdy profesjonalista może łatwo znaleźć wszystkie szczegółowe informacje dotyczące ponad 45 000 artykułów należących do 14 linii produktów dla samochodów osobowych i 11 linii produktów dla pojazdów użytkowych.

Użytkownicy mogą przeprowadzać wyszukiwanie według numeru referencyjnego produktu, typu pojazdu (marka, model lub wersja), numeru identyfikacyjnego pojazdu (numer VIN), a nawet numeru rejestracyjnego (tylko we Francji).

Bezpłatny dostęp do obszernej biblioteki dokumentacji technicznej Valeo

Dla każdego artykułu Valeo zapewnia szybki, łatwy, bezpłatny i niewymagający rejestracji dostęp do całej powiązanej dokumentacji technicznej, obejmującej instrukcje montażu, biuletyny techniczne, karty charakterystyki, zdjęcia produktów, filmy i samouczki. Biblioteka Tech@ssist umożliwia profesjonalistom gwarantowany dostęp do ponad 5000 zawsze aktualnych dokumentów i zasobów, dostępnych przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, za pośrednictwem smartfona, tabletu lub komputera osobistego.

Ponadto platforma Tech@ssist będzie ewoluować wraz z potrzebami swoich użytkowników:


baza danych jest stale aktualizowana przez ekspertów TechCare firmy Valeo, którzy na podstawie analizy połączeń z infolinią nieustannie opracowują nowe treści techniczne, aby zawsze możliwe było znalezienie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Platforma szkoleniowa online – dostęp do setek modułów szkoleniowych za pomocą zaledwie kilku kliknięć myszą

Ponieważ związane z nimi technologie wciąż się zmieniają i rozwijają, konserwacja i naprawa samochodów stają się coraz bardziej skomplikowane. Aby zawsze być na bieżąco, profesjonaliści potrzebują ciągłego szkolenia, ale szkolenie wymaga czasu, którego podczas pracy może bardzo brakować.  Dlatego firma Valeo oferuje bezpłatny dostęp do swoich modułów szkoleniowych online, które są dostępne jako sesje prowadzone na żywo lub z odtworzenia.

Obecnie na platformie szkoleniowej Tech@ssist dostępnych jest ponad 450 webinariów, a dane liczbowe pokazują, jak bardzo są one pomocne: w 2020 roku prawie 60 000 osób obejrzało te moduły szkoleniowe online na całym świecie.

Bezpłatna pomoc techniczna online jest już dostępna w 14 krajach

Dostęp do platformy Tech@ssist online jest bezpłatny za pośrednictwem międzynarodowej strony internetowej Valeo, valeoservice.com. Jest również dostępny za pośrednictwem 14 krajowych stron internetowych w następujących krajach: w Belgii, Chinach, Francji, Niemczech, Indiach, Włoszech, Meksyku, Holandii, Portugalii, Rosji, Hiszpanii, Tajlandii, Turcji i Wielkiej Brytanii. Wkrótce dostępne będą nowe wersje dotyczące innych rynków.